۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه

پیام تسلیت سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در پی درگذشت مرحوم حاج امیر حاتمی

مهندس آذری سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه، در پیامی ضایعه درگذشت خیر نیکنام و فعال اجتماعی نستوه مرحوم حاج امیر حاتمی را تسلیت گفتند. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، متن پیام به شرح ذیل است: بسمه‌تعالی انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت انسان مؤمن و وارسته، خیّر نکونام و […]

مهندس آذری سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه، در پیامی ضایعه درگذشت خیر نیکنام و فعال اجتماعی نستوه مرحوم حاج امیر حاتمی را تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت انسان مؤمن و وارسته، خیّر نکونام و فعال اجتماعی خستگی‌ناپذیر جناب آقای حاج امیر حاتمی موجب تأثر و تألم فراوان شد؛ بزرگ‌مردی که نامش قرین نیکوکاری، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و امور خیر و انسان‌دوستانه است و عمربابرکت خویش را درجهت خدمت بی منت، متواضعانه وخاضعانه به مردم صرف نمودند.

بی شک خدمات ارزشمند آن مرحوم در طول سالهای متمادی در عرصه‌های مختلف توشه گرانقدری برای آن بزرگوار خواهد بود و برای همیشه در اذهان به نیکی باقی خواهد ماند.

اینجانبان با ایمان به مشیت الهی ضایعه درگذشت ایشان را محضر خانواده شریف آن مرحوم و جمیع مردم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از ذات اقدس الهی برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نماییم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*