۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
آگهی مزایده اجاره کارت پارک الکترونیکی – نوبت اول

آگهی مزایده اجاره کارت پارک الکترونیکی – نوبت اول

شهرداری پاوه در اجرای بند ۱ صورتجلسه شماره ۱۴۹ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹  شورای اسلامی شهر پاوه و بند های ۳ و ۵ صورتجلسه شماره ۳ مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ شورای ترافیک شهرستان پاوه  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد اجاره کارت پارک الکترونیکی خود  به شرح جدول و شرایط ذیل را […]

شهرداری پاوه در اجرای بند ۱ صورتجلسه شماره ۱۴۹ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹  شورای اسلامی شهر پاوه و بند های ۳ و ۵ صورتجلسه شماره ۳ مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ شورای ترافیک شهرستان پاوه  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد اجاره کارت پارک الکترونیکی خود  به شرح جدول و شرایط ذیل را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده ، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  به آدرس www.setadiran.ir  و با شماره مزایده ۶۳۲۵  به صورت الکترونیکی واگذار نماید.

ردیف

موضوع مزایده عمومی

( نام مسیرهای تعیین شده کارت پارک الکترونیکی )

مبلغ پایه مزایده عمومی ( ریال )

مبلغ سپرده شرکت در مزایده عمومی ( ریال)

شماره سیستمی مزایده  عمومی

 

۱

خیابان شهدای ۲۶ مرداد از بانک ملی تا میدان مولوی سمت چپ

 

۲۵/۲۲۸/۸۰۰/۰۰۰

 

۱/۲۶۱/۴۴۰/۰۰۰

 

۵۰۰۰۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۲

خیابان امام خمینی ( ره ) از معبر جدید روبروی کفش ملی تا مسجد میرعمر سمت راست
خیابان انقلاب اسلامی

زمان انتشار مزایده در سامانه : روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ ساعت ۱۰

مهلت دریافت اسناد مزایده در سامانه : تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ساعت ۱۶ 

مهلت بازدید از مسیرهای مورد اشاره : تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ساعت ۱۴ 

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت در سامانه : تا روز  سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ساعت ۱۶

زمان بازگشایی در سامانه : روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ساعت ۱۵  

زمان اعلام به برنده در سامانه : روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ساعت ۱۵/۳۰

شرایط عمومی و توضیحات برگزاری مزایده دستگاه اجرایی

ضمناً رعایت موارد  ذیل الزامی است .

  • برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده ( در صورت وجود هزینه مربوطه ) ، پرداخت تضمین شرکت در مزایده ( ودیعه ) ، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد .
  • کلیه اطلاعات موارد اجاره شامل مشخصات ، شرایط و نحوه اجاره در برد اعلان عمومی سامانه ، قابل مشاهده ، بررسی و انتخاب می باشد .
  • علاقه مندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی ( توکن ) به شماره ذیل تماس ۴۱۹۳۴ ۰۲۱ ( مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ) حاصل نمایند .
  • اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استان ها ، در سایت سامانه ( setadiran.ir  ) بخش (( ثبت نام / پروفایل مزایده گر )) موجود است .
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه به معامله در اسناد مزایده طبق مقررات و آئین نامه مالی شهرداری ها مندرج است .
  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در این مزایده شرکت نمایند .
  • شرکت کنندگان موظف هستند قبل از ارائه قیمت پیشنهادی در سامانه ستاد ، مبلغی را به شرح جدول فوق الذکر به عنوان سپرده شرکت در مزایده به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی به حساب سپرده شهرداری پاوه به شماره ۳۱۰۰۰۰۳۲۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی  واریز نمایند.
  • برندگان اول و دوم ( در صورت اعلام ) مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .
  • شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد .
  • قیمت پیشنهادی بایستی به طور صریح و روشن بوده و مشروط نباشد در غیر اینصورت قیمت پیشنهادی ابطال و ملاک ارزیابی مزایده گران بر اساس قیمت پیشنهادی درج شده در سیستم یا سامانه ستاد می باشد .
  • برنده مزایده موظف است مبلغی را معادل ۱ سال (  ۱۲ ماه ) اجاره بهاء پیشنهادی به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات  به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی به حساب سپرده شهرداری پاوه به شماره ۳۱۰۰۰۰۳۲۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی و همچنین یک فقره چک سفید ( صیاد )  بابت تخلیه  قبل از انعقاد قرارداد به امور مالی تحویل نمایند .
  • برنده مزایده موظف است نسبت به پرداخت اجاره بهاء کارت پارک به صورت ماهیانه اقدام لازم را به عمل آرود . 
  • مدت زمان اجاره کارت پارک الکترونیکی به مدت ۱۲ ( دوازده ) ماه یا ۱ ( یک ) سال می باشد.
  • پرداخت کلیه هزینه ها شامل هزینه های کلی و جزیی ، بیمه ، مالیات ، عوارض ، مالیات بر ارزش افزوده ، انشعاب و قبوض مصرفی ( آب ، برق ، گاز و تلفن ) و غیره  بر عهده برنده مزایده می باشد .
  • تأمین نیروی انسانی مجرب و آموزش دیده برای اجرای کارت پارک الکترونیکی و پرداخت حق و حقوق قانونی و مسئولیت عملکرد پرسنل و بیمه آنها بر عهده برنده مزایده می باشد .
  • تهیه لباس فرم بر عهده برنده مزایده  بوده و کارکنان کارت پارک می بایست در حین انجام وظیفه از لباس فرم و اتیکت دار استفاده نمایند .
  • برنده مزایده موظف کارت پارک الکترونیکی در مسیرهای تعیین شده اجرا و تهیه کلیه تجهیزات ، برچسب ها و دستگاههای الکترونیکی بر عهده برنده مزایده می باشد .
  • برنده مزایده موظف به رعایت مسائل امنیتی و ایمنی خودروهای پارک شده در مسیرهای تعیین شده در ساعت اجرای کارت پارک الکترونیکی می باشد .
  • ساعت اجرای کارت پارک الکترونیکی صبح ها از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۲/۳۰  و بعدازظهرها ساعت ۱۴/۳۰ الی ۲۰/۳۰ بوده که شهرداری پاوه می تواند به دلیل تغییرات شرایط فصلی ، اقتصادی ، احتماعی و غیره زمان اجرای طرح را تغییر دهد.
  • تهیه و نصب تابلوهای مورد نیاز و خط کشی محل های کارت پارک الکترونیکی بر عهده شهرداری پاوه می باشد .
  • بر اساس نظریه هیأت کارشناسی کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمانشاه ورودی پارک وسیله نقلیه در مسیرهای تعیین شده تا نیم ساعت اول رایگان و  به ازای هر یک ساعت ۴۰/۰۰۰ ریال تعیین می گردد که برنده مزایده موظف به رعایت نرخ های تعیین شده می باشد . 
  • کلیه شرکت کنندگانی که قصد شرکت در مزایده عمومی فوق الذکر را دارند بایستی تا روز سه شنبه مورخ  ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ساعت ۱۲  اصل ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی سپرده شرکت در مزایده را علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد آن را به واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه تحویل نمایند .  

 

روابط عمومی شهرداری پاوه

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*