۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
اطلاعیه

اطلاعیه

قابل توجه کلیه شهروندان گرامی با توجه به مشغله روزافزون شهروندان جهت انجام امور روزمره زندگی، استفاده از ابزارهای ساده و در دسترس جهت تسهیل ارتباط شهروندان با شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. لذا بدینوسیله به اطلاع می‌رساند؛ شهرداری پاوه اقدام به راه‌اندازی خط تلفنی ۱۳۷ با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در […]

قابل توجه کلیه شهروندان گرامی

با توجه به مشغله روزافزون شهروندان جهت انجام امور روزمره زندگی، استفاده از ابزارهای ساده و در دسترس جهت تسهیل ارتباط شهروندان با شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

لذا بدینوسیله به اطلاع می‌رساند؛ شهرداری پاوه اقدام به راه‌اندازی خط تلفنی ۱۳۷ با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و رفع مشکلات شهری در کمترین زمان ممکن و مدیریت غیرمستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با شهرداری نموده است.

 ۱۳۷ شماره تلفن سه رقمی ساده‌ای است که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان محترم بوده و اپراتور آن درخواستهای شهروندان در تمامی حوزه‌های مربوط به شهرداری از جمله خدمات شهری، عمران، فرهنگی اجتماعی و … را بدون مراجعه حضوری به شهرداری فقط با یک تماس پیگیری نموده و از مزایای تماس با ۱۳۷، ‌کاهش ترددهای درون شهری،‌ صرفه‌جویی در وقت و هزینه،‌ ارتباطی آسان، یکسان و شبانه‌روزی با شهرداری است.  

شهروندان می‌توانند برای اعلام درخواست‌های خود از طریق تلفن همراه با آن تماس گرفته و پس از بیان درخواست، یک شماره تلفن جهت اعلام نتیجه پیگیری به اپراتور ارائه نمایند.

لازم به ذکر است که ممکن است برخی از درخواست‌های شهروندان نیاز به مصوبه شورای محترم اسلامی شهر و تأمین مالی و اولویت‌بندی بر اساس امکانات داشته و انجام آن زمان‌بر باشد اما قطعاً در برنامه کاری شهرداری قرار خواهند گرفت؛ لیکن آن دسته از درخواست‌هایی که امکان اجرا با امکانات موجود شهرداری را داشته‌باشند در کمترین زمان ممکن به انجام خواهند رسید.

روابط عمومی شهرداری پاوه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*