همانطور که مستحضرید خط تلفنی ۱۳۷ شهرداری پاوه با هدف دریافت درخواستها، دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در تاریخ ۲۲ آذر ماه راهاندازی شد؛ از آن زمان تا کنون ۲۰ مورد تماس مردمی با خط تلفنی مذکور برقرار شده است که موضوع همه آنها درخواست انجام برخی امور از شهرداری بود. از تماسهای مذکور، ۴۰ […]
همانطور که مستحضرید خط تلفنی ۱۳۷ شهرداری پاوه با هدف دریافت درخواستها، دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در تاریخ ۲۲ آذر ماه راهاندازی شد؛ از آن زمان تا کنون ۲۰ مورد تماس مردمی با خط تلفنی مذکور برقرار شده است که موضوع همه آنها درخواست انجام برخی امور از شهرداری بود.
از تماسهای مذکور، ۴۰ درصد مربوط به حوزه خدمات شهری، ۳۰ درصد مربوط به حوزه عمران، ۱۰ درصد مربوط به حوزه فنی، ۵ درصد مربوط به حوزه تاکسیرانی و ۱۵ درصد مربوط به سایر حوزهها بود.
لازم به ذکر است که کلیه درخواستهای مطرح شده توسط شهروندان محترم به واحدهای مربوطه جهت انجام بر اساس اولویت ارجاع داده شدهاند؛ لیکن نکاتی به شرح ذیل در خصوص درخواستهای مذکور قابل ذکر است:
روابط عمومی شهرداری پاوه
این مطلب بدون برچسب می باشد.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شهرداری پاوه می باشد .
راه اندازی و اجرا : صهیب حاجی عزیزی