۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
گزارش عملکرد ۱۵ روزه خط ۱۳۷

گزارش عملکرد ۱۵ روزه خط ۱۳۷

همانطور که مستحضرید خط تلفنی ۱۳۷ شهرداری پاوه با هدف دریافت درخواستها، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در تاریخ ۲۲ آذر ماه راه‌اندازی شد؛ از آن زمان تا کنون ۲۰ مورد تماس مردمی با خط تلفنی مذکور برقرار شده است که موضوع همه آنها درخواست انجام برخی امور از شهرداری بود. از تماس‌های مذکور، ۴۰ […]

همانطور که مستحضرید خط تلفنی ۱۳۷ شهرداری پاوه با هدف دریافت درخواستها، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در تاریخ ۲۲ آذر ماه راه‌اندازی شد؛ از آن زمان تا کنون ۲۰ مورد تماس مردمی با خط تلفنی مذکور برقرار شده است که موضوع همه آنها درخواست انجام برخی امور از شهرداری بود.

از تماس‌های مذکور، ۴۰ درصد مربوط به حوزه خدمات شهری، ۳۰ درصد مربوط به حوزه عمران، ۱۰ درصد مربوط به حوزه فنی، ۵ درصد مربوط به حوزه تاکسی‌رانی و ۱۵ درصد مربوط به سایر حوزه‌ها بود.

لازم به ذکر است که کلیه درخواست‌های مطرح شده توسط شهروندان محترم به واحدهای مربوطه جهت انجام بر اساس اولویت ارجاع داده شده‌اند؛ لیکن نکاتی به شرح ذیل در خصوص درخواست‌های مذکور قابل ذکر است:

  • حدود ۵۰ درصد از درخواست‌های مطرح شده توسط شهروندان محترم قابل انجام می‌باشند.
  • انجام برخی از موارد نیاز به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد؛ مانند راه‌اندازی جایگاه دوم CNG
  • انجام برخی از موارد نیاز به مساعد شدن شرایط جوی دارد؛ مانند آسفالت یا احداث دیوار حائل جهت ارتقای سطح ایمنی معابر که به محض فرا رسیدن فصل مناسب جهت انجام آنها، در دستور کار شهرداری قرار خواهند گرفت.
  • انجام برخی از موارد زمان‌بر است؛ مانند برطرف نمودن مشکلات بازارچه شماره ۳ و راه‌اندازی آن.

 

روابط عمومی شهرداری پاوه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*