۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
تسریع عملیات اجرایی جدولگذاری خیابان مرکزی

تسریع عملیات اجرایی جدولگذاری خیابان مرکزی

مهندس مرادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه با بازدید میدانی از پروژه جدولگذاری خیابان مرکزی، از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ شهردار پاوه در حاشیه این بازدید طی سخنانی ضمن اشاره به نقش جداول در هدایت و دفع آبهای سطحی و در نتیجه […]

مهندس مرادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه با بازدید میدانی از پروژه جدولگذاری خیابان مرکزی، از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ شهردار پاوه در حاشیه این بازدید طی سخنانی ضمن اشاره به نقش جداول در هدایت و دفع آبهای سطحی و در نتیجه تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده و ضرورت وجود آنها عنوان کرد: پروژه جدولگذاری خیابان مرکزی از جمله پروژه‌های خوب شهرداری است، اما روند اجرایی آن کند بود؛ به همین منظور، تداوم و تسریع در روند اجرایی آن در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

شهردار پاوه ادامه داد: اکنون قریب به ۷۵۰ متر از جدولگذاری معبر مذکور انجام شده است و ان‌شاءالله در صورت فراهم بودن شرایط مطلوب برای اجرای پروژه، در آینده‌ای نزدیک این طرح تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهندس مرادی در پایان از صبر و شکیبایی و همراهی شهروندان محترم با عوامل اجرایی پروژه مذکور تقدیر و عنوان نمود از آنجا که این طرح همسو با نیاز شهر و شهروندان طراحی و در دستور کار قرار گرفته است، امیدواریم در ارتقای سطح رفاه و رضایتمندی آن عزیزان مؤثر واقع شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*