۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
اراده شهرداری و شورای اسلامی شهر بر حل مشکلات بازارچه شماره ۳ و راه‌اندازی و رونق‌بخشیدن به آن

اراده شهرداری و شورای اسلامی شهر بر حل مشکلات بازارچه شماره ۳ و راه‌اندازی و رونق‌بخشیدن به آن

در جلسه‌ای در دفتر کار شهردار پاوه و با حضور تنی چند از غرفه‌داران محترم، مسائل موجود بر سر راه راه‌اندازی بازارچه شماره ۳ مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در جلسه مذکور مهندس مرادی شهردار پاوه گفت: یکی از کارهایی که در گذشته در شهرداری با نیت خیر شروع شده […]

در جلسه‌ای در دفتر کار شهردار پاوه و با حضور تنی چند از غرفه‌داران محترم، مسائل موجود بر سر راه راه‌اندازی بازارچه شماره ۳ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در جلسه مذکور مهندس مرادی شهردار پاوه گفت: یکی از کارهایی که در گذشته در شهرداری با نیت خیر شروع شده ولی در ادامه منتج به نتیجه نشده و باعث ایجاد مشکلاتی برای شهرداری و شهروندان شده است، موضوع دکه‌های بازارچه شماره ۳ است.  

شهردار پاوه ادامه داد: دیدگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر در این رابطه حل موضوع و راه‌اندازی و رونق‌بخشی به بازارچه است، لیکن از آنجا که مسائل مذکور در طول زمان به وجود آمده‌اند، لذا حل آنها نیز به یک باره امکان‌پذیر نبوده و زمان‌بر خواهد بود.

شهردار پاوه اولین گام در راستای ساماندهی وضع موجود بازارچه شماره ۳ را فعال نمودن هیأت امنا و تعریف بازه زمانی جهت یافتن راهکارها و اجرای آنها عنوان و افزود: پس از فعال شدن هیأت امنا ، باید در بازه زمانی تعریف شده طی جلساتی با حضور هیأت امنا و کارشناسان به بررسی موضوع و یافتن راه‌حلهای مورد توافق طرفین و سپس اجرای آنها پس از طی روند قانونی پرداخت.

شهردار پاوه تعامل دو جانبه و سازنده شهرداری و هیأت امنای محترم بازارچه و اراده طرفین بر حل مشکل را در مسیر راه‌اندازی آن حائز اهمیت دانست. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*