۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های در دست اقدام شهرداری به مناسبت روز درختکاری

برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های در دست اقدام شهرداری به مناسبت روز درختکاری

روز یکشنبه هشتم بهمن ماه نشست هماهنگی برنامه‌های در دست اقدام شهرداری به مناسبت روز درختکاری به دعوت شهرداری و با حضور رؤسای محترم ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، ورزش و جوانان و نیز نماینده محترم اداره جهاد کشاورزی و مدیر عامل محترم انجمن ژیوای در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد. به گزارش روابط […]

روز یکشنبه هشتم بهمن ماه نشست هماهنگی برنامه‌های در دست اقدام شهرداری به مناسبت روز درختکاری به دعوت شهرداری و با حضور رؤسای محترم ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، ورزش و جوانان و نیز نماینده محترم اداره جهاد کشاورزی و مدیر عامل محترم انجمن ژیوای در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس سالم مرادی شهردار پاوه در نشست مذکور با بیان این مطلب که در پاوه فضای سبز خصوصی زیاد است عنوان نمود: می‌توان از این جهت پاوه را در زمره باغشهرها محسوب نمود.

مهندس مرادی افزود: در پاوه برخلاف فضاهای سبز خصوصی، سرانه فضاهای سبز عمومی پایین است و ما باید این بخش را گسترش داده و تقویت نماییم؛ اما قبل از آن باید سعی نماییم آنچه را که داریم حفظ نماییم و به همین دلیل ما از اواخر دی ماه با توجه به وضعیت نامساعد فضاهای سبز عمومی سطح شهر که به دلیل عدم استفاده مردم از آنها به علت کرونا و خشکسالی‌های اخیر به وجود آمده بود، اقداماتی از قبیل هرس و شاخه‌زنی درختان و شمشادها، اصلاح سیستم روشنایی، تعویض حبابی‌ها و لامپهای معیوب، مرمت مبلمان موجود در آنها و … را شروع کردیم و کماکان ادامه دارد.

شهردار پاوه تصریح نمود: در کنار اقداماتی که به منظور حفظ فضاهای سبز عمومی موجود در حال انجام آنها هستیم، در نظر داریم با عنایت به اینکه در سطح شهر، مکان‌های مستعد زیادی برای درختکاری وجود دارند، اقداماتی نیز در راستای گسترش فضاهای سبز عمومی به عمل آوریم.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های شهرداری در مورد روز درختکاری پرداخت و گفت: در کنار برنامه‌ای که در روز درختکاری برای نهال‌کاری در یکی از فضاهای مستعد سطح شهر با همکاری مدعوین محترم داریم، دغدغه ما ارتقای سطح مشارکت شهروندان و فرهنگ‌سازی در این خصوص است و به همین دلیل یکی دیگر از برنامه‌های ما در این مناسبت با محوریت این موضوع خواهد بود.

لازم به ذکر است در نشست مذکور، مدعوین محترم نیز با ایراد سخنانی به ارائه برنامه‌های مجموعه خود به مناسبت روز درختکاری پرداختند و از مهیا نمودن شرایط جهت نگهداری و حفظ نهال‌هایی که در روز درختکاری کاشته خواهند شد و استفاده از نهال درختان بومی که آبیاری کمتری لازم دارند و ماندگاری بیشتری دارند، به عنوان مهم‌ترین نکات جهت توجه در برنامه‌های روز مذکور یاد کردند و نیز به منظور اجرای برنامه‌های شهرداری در این روز، اعلام آمادگی جهت همکاری نمودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*