۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مهندس مرادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ متن پیام به شرح ذیل است: بسمه‌تعالی دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر و آینده نگری امام خمینی (ره) است، نهادی مردمی و ارزشمند که […]

مهندس مرادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر و آینده نگری امام خمینی (ره) است، نهادی مردمی و ارزشمند که ایستادگی در برابر زورگویان عالم را سرلوحه کار خویش قرار داده و عزّت و افتخار را پیشه خود ساخته است.

اینجانبان ضمن تبریک سالروز تأسیس این نهاد مقدس به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه جناب سرهنگ دوستی فرماندهی محترم و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه، لازم می دانیم از خدمات ارزنده آن عزیزان در حوزه تأمین امنیت و آرامش جامعه، همچنین سازندگی، توسعه و عمران و نیز تلاش گسترده در محرومیت زدایی مناطق مختلف تقدیر و تشکر نماییم‌.

از درگاه خداوند سبحان سربلندی و موفقیت همه پاسداران گرانقدر به ویژه فرماندهی و پاسداران عزیز ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه را مسألت می نماییم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*