۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت روز “زمین پاک”

پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت روز “زمین پاک”

مهندس مرادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی زمین پاک، خواستار هم‌افزایی مشارکت‌ها و اقدامات در راستای رشد شاخص‌های زیست‌محیطی و به حداقل رساندن مشکلات و نارسایی‌ها در این حوزه شدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، متن کامل پیام به شرح ذیل است: بسمه‌تعالی محیط زیست سالم […]

مهندس مرادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی زمین پاک، خواستار هم‌افزایی مشارکت‌ها و اقدامات در راستای رشد شاخص‌های زیست‌محیطی و به حداقل رساندن مشکلات و نارسایی‌ها در این حوزه شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

محیط زیست سالم از بزرگ‌ترین موهبت هایی است که خالق یکتا به بندگان خود عطا کرده است و حفظ و پاسداشت این هدیه بزرگ الهی وظیفهای است که بر دوش یکایک انسانها سنگینی می‌کند.

هر فرد یا گروه می‌تواند با برگزار کردن یک مراسم کوچک، انتشار واژه‌های محیط زیستی، بازیافت و صرفه‌جویی، ترویج شیوه‌های زیست ساده‌تر و جلوگیری از ریخت و پاش غیرضروری، عضویت در گروههای زیست محیطی و به طور کلی با کسب آگاهی از وضع زمین و احساس مسئولیت نسبت به آن هر روز را برای خود روز زمین پاک بداند و آن را جشن بگیرد.

اینجانبان دوم اردیبهشت‌ماه روز زمین پاک را گرامی داشته و  امیدواریم با هم‌افزایی مشارکت‌ها و اقدامات در راستای رشد شاخص‌های زیست‌محیطی در به حداقل رساندن مشکلات و نارسایی‌های این حوزه بیش از پیش توفیق یابیم و آینده‌ای بهتر را پیش روی شهروندان قرار دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*