۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
ممنوعیت هرگونه ساخت و ساز در زمینهای فاقد کاربری مسکونی و نیز دارای تفکیکهای غیر مصوب

ممنوعیت هرگونه ساخت و ساز در زمینهای فاقد کاربری مسکونی و نیز دارای تفکیکهای غیر مصوب

شهردار پاوه از اعمال قاطعانه قانون ممنوعیت ساخت و ساز در زمین‌های فاقد کاربری مسکونی و نیز دارای تفکیکهای غیرمصوب در شهر پاوه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه ضمن اعلام خبر فوق عنوان نمود: شهرداری پاوه در راستای جلوگیری از گسترش بی‌رویه شهر و ساخت و سازهای بدون […]

شهردار پاوه از اعمال قاطعانه قانون ممنوعیت ساخت و ساز در زمین‌های فاقد کاربری مسکونی و نیز دارای تفکیکهای غیرمصوب در شهر پاوه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه ضمن اعلام خبر فوق عنوان نمود: شهرداری پاوه در راستای جلوگیری از گسترش بی‌رویه شهر و ساخت و سازهای بدون مجوز، مصمم است تا با قاطعیت با هرگونه ساخت و ساز در زمینهای فاقد کاربری مسکونی و زمینهایی که بدون مجوز در داخل محدوده و حریم استحفاظی شهر توسط مالکین تفکیک شده‌اند برخورد قانونی به عمل آورد.

شهردار پاوه ادامه داد: در این راستا چون کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری نیز برای این گونه ساخت و سازها رأی بر ابقای بنا با اعمال جرایم صادر نخواهد نمود، از شهروندان محترم درخواست می‌شود قبل از هر گونه معامله و خرید زمین، به ویژه در حاشیه شهر، از نوع کاربری و وضعیت و امکان یا عدم امکان ساخت وساز و صدور پروانه اطلاع یافته تا متوجه ضرر و زیان در این راستا نشوند.

مهندس مرادی یکی از نمونه‌های اخیر مورد فوق را زمین خاکبرداری شده جنب شهرک کارگاهی که در حال احداث فنداسیون بود عنوان نمود و گفت: این شهرداری در راستای اعمال قانون، از ادامه کار جلوگیری به عمل آورده و اقدام به پر نمودن زمین مذکور نمود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*