۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
انجام اولین بازدید گروهی کارگروه شناسایی مستحدثات و بناهای ناایمن

انجام اولین بازدید گروهی کارگروه شناسایی مستحدثات و بناهای ناایمن

اولین بازدید گروهی کارگروه شناسایی مستحدثات و بناهای ناایمن با اولویت معابر اصلی و فرعی سطح شهر با حضور اعضای کارگروه انجام شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مصطفائی مسئول دایره عمران و شهرسازی شهرداری پاوه ضمن اعلام خبر فوق عنوان نمود: در این بازدید که چندین ساعت به طول انجامید موارد ناایمن  […]

اولین بازدید گروهی کارگروه شناسایی مستحدثات و بناهای ناایمن با اولویت معابر اصلی و فرعی سطح شهر با حضور اعضای کارگروه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مصطفائی مسئول دایره عمران و شهرسازی شهرداری پاوه ضمن اعلام خبر فوق عنوان نمود: در این بازدید که چندین ساعت به طول انجامید موارد ناایمن  و ابنیه‌های در معرض تخریب و خطرساز در معابر و فضاهای عمومی مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد تا ضمن ابلاغ موارد به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و ادارات و ارگانها، در یک بازه زمانی معین نسبت به رفع نقص و خطر از موارد ناایمن اقدام شود.

مهندس مصطفائی افزود: در این راستا از شهروندان محترم  و ادارات  و ارگانها به ویژه افرادی که مالک بناهای ناایمن و زمین‌های خاکبرداری و گودبرداری شده بدون حفاظ هستند که مدتهاست رها شده و یا افرادی که با اشغال فضای پیاده‌رو ها و معابر، زمینه  ناایمن شدن و امکان وقوع حوادث را فراهم آورده‌اند درخواست میشود در رابطه با رفع نقص و خطر، همکاری لازم را با کارگروه به بعمل آورند.

وی گفت: لازم به ذکر است در این راستا شهرداری پاوه نیز مصمم است تا طی یک بازه زمانی در جهت ایمن‌سازی موارد مرتبط به خود در معابر و فضاهای عمومی اقدام نماید.

مهندس مصطفائی در پایان تصریح نمود: اداره عمران و شهرسازی شهرداری پاوه، به عنوان دبیرخانه کارگروه، آمادگی دارد تا نظرات و گزارشات شهروندان محترم را در خصوص هرگونه مستحدثات و بناهای ناایمن و مخاطره‌آمیز جمع‌آوری وپیگیری نماید؛ لذا شهروندان محترم میتوانند موارد را به صورت مکتوب تحویل واحد مذکور در شهرداری نموده و یا از طریق شماره تلفن  ۴۶۱۲۲۸۱۹ داخلی ۱۳ اعلام نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*