۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
عزم شهرداری پاوه بر جلوگیری از احداث بناهای ناایمن و فاقد پارکینگ در شهر

عزم شهرداری پاوه بر جلوگیری از احداث بناهای ناایمن و فاقد پارکینگ در شهر

شهردار پاوه از صدور کلیه احکام کمیسیون اخیر ماده ۱۰۰ شهرداری مبنی بر تأمین پارکینگ و اخذ تأییدیه فنی در خصوص ساختمان‌های بلند مرتبه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه در توضیح خبر فوق عنوان نمود: با عنایت به عزم شهرداری مبنی بر جلوگیری از احداث بناهای ناایمن و […]

شهردار پاوه از صدور کلیه احکام کمیسیون اخیر ماده ۱۰۰ شهرداری مبنی بر تأمین پارکینگ و اخذ تأییدیه فنی در خصوص ساختمان‌های بلند مرتبه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه در توضیح خبر فوق عنوان نمود: با عنایت به عزم شهرداری مبنی بر جلوگیری از احداث بناهای ناایمن و فاقد پارکینگ، از مجموع ۱۶ پرونده مطروحه در کمیسیون اخیر ماده ۱۰۰ این شهرداری در رابطه با ساختمان‌های بلند مرتبه، در اقدامی کم سابقه، در خصوص کلیه آنها، از صدور جرائم مالی صرفنظر و حکم به الزام تأمین پارکینگ و اخذ تأییدیه فنی صادر شد.

شهردار پاوه افزود: برای اجرای احکام صادره توسط مالکان در خصوص ۱۶ پرونده مذکور، بازه‌ای زمانی تعیین و ابلاغ خواهد شد (در حدود دو هفته) و مالکان در این مدت و تا زمان انجام حکم اجازه ادامه ساخت و ساز نخواهند داشت و پس از اتمام مهلت زمانی تعیین شده، در صورت ادامه کار و اگر احکام صادره توسط مالک به انجام نرسیده باشند، بنا تخریب خواهد شد.

مهندس مرادی در پایان گفت: از آنجا که شهرداری مصمم است با استفاده از مجاری قانونی از احداث بناهای ناایمن و فاقد پارکینگ در شهر ممانعت به عمل آورد و در رابطه با این قبیل بناها اموری از جمله صدور مجوز حفاری جهت اخذ انشعابات آب و گاز و …، صدور پایان کار و تفکیک طبقات و … را انجام نخواهد داد؛ از شهروندان محترم درخواست می‌گردد قبل از خرید از طریق شهرداری از وضعیت ساختمان مورد نظر اطلاع یابند که متوجه ضرر و زیان نگردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*