۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
تقدیر از شهروندان همیار فضای سبز پاوه

تقدیر از شهروندان همیار فضای سبز پاوه

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه طی نشستی در محل سالن جلسات شهرداری پاوه از شهروندان همیار فضای سبز تقدیر به عمل آوردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس سالم مرادی شهردار پاوه در این نشست ضمن بیان این مطلب که شهروند تعریف خاص خود را دارد و صرف شهرنشینی، یک شخص را […]

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه طی نشستی در محل سالن جلسات شهرداری پاوه از شهروندان همیار فضای سبز تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس سالم مرادی شهردار پاوه در این نشست ضمن بیان این مطلب که شهروند تعریف خاص خود را دارد و صرف شهرنشینی، یک شخص را تبدیل به شهروند نمی‌کند، عنوان کرد: شهروند دارای فرهنگ شهروندی است که یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های آن مشارکت و مسئولیت‌پذیری است.

شهردار پاوه خطاب به شهروندان حاضر در نشست افزود: شما با مشارکت خودجوش خود در رابطه با نگهداری و آبیاری درختان و نهال‌های موجود در برخی از مناطق سطح شهر، نماد واقعی مسئولیت‌پذیری و نمونه بارز مفهوم شهروندی هستید و ان‌شاءالله در این مسیر ثبات قدم داشته باشید.

در ادامه آقای حسینی نائب رئیس شورای اسلامی شهر به نمایندگی از سایر اعضای محترم شورا ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری در خصوص فراهم کردن مقدمات برگزاری این نشست و تشکر از همیاران فضای سبز گفت: امیدواریم برگزاری چنین نشست‌هایی سبب فرهنگ‌سازی در این زمینه گردد.

سپس شهروندان همیار فضای سبز حاضر در نشست، سرکار خانم زهرا (طلعت) عزیزی و جناب آقای راشد محمدخانی، نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت شهری در رابطه با برگزاری نشست، عنوان نمودند چنین اقدامی را جزء وظایف شهروندی خود دانسته و آن را به منظور دریافت تقدیر و تشکر انجام نداده‌ایم.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از اقدام ارزشمند همیاران فضای سبز تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*