۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ پروژه شهرداری پاوه به مناسبت هفته دولت

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ پروژه شهرداری پاوه به مناسبت هفته دولت

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و همزمان با اولین روز از هفته دولت، پروژه‌های شهرداری پاوه به ارزش ۷۰ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال طی مراسمی افتتاح و کلنگ‌زنی شدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و با حضور فرماندار محترم، فرماندهی محترم ناحیه […]

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و همزمان با اولین روز از هفته دولت، پروژه‌های شهرداری پاوه به ارزش ۷۰ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال طی مراسمی افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و با حضور فرماندار محترم، فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه و هیئت همراه، رئیس محترم شورای اسلامی شهر و اعضای محترم شورای اداری شهرستان برگزار گردید، دکتر رستمی فرماندار پاوه طی بیاناتی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان خصوصاً خادمان مردم در پاوه، عنوان نمود: پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شهرداری محصول تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و پرسنل زحمت‌کش شهرداری است؛ لذا از زحمات آنان تقدیر و تشکر می‌نمایم و ان‌شاءالله این پروژه‌ها بر مردم مبارک باشند.

در این مراسم سالم مرادی شهردار پاوه ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر به ارائه توضیحاتی به شرح جدول ذیل در مورد پروژه‌های قابل افتتاح پرداخت.

ردیف

نام پروژه

محل تأمین اعتبار

سال شروع

سال خاتمه

اعتبار (میلیون ریال)

۱

روکش آسفالت خیابان حاج ماموستا ملا زاهد ضیائی (۲۰۰۰۰ متر مربع و مقدار ۱۷۳۸/۸۲۰ تن آسفالت)

منابع داخلی

۱۴۰۱

۱۴۰۱

۲۱۶۰۰

۲

جدولگذاری شهرک کارگاهی (۱۰۰۰ متر)

منابع داخلی

۱۴۰۱

۱۴۰۱

۵۳۴۰

۳

تهیه و تجهیز وسایل بازی پارک‌ها (پارک‌های شهید کاظمی، شاهد، آزادگان، خانواده و مرکز آموزش استثنائی طلوع)

منابع داخلی

۱۴۰۱

۱۴۰۱

۵۰۰۰

۴

نورپردازی میادین و پارکها با ایجاد ۴۰۰ شعله جدید (از جمله پارک دانشجو واقع در شهرک فرهنگیان، پارک آزادگان واقع در بلوار جانبازان، فضای سبز حاشیه خیابان پرستار (پشت اداره جهاد کشاورزی) و میادین شهدا، شورا و دف)

منابع داخلی

۱۴۰۱

۱۴۰۱

۶۴۰۰

مجموع اعتبارات هزینه شده

۳۸۳۴۰

 

شهردار پاوه در ادامه پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی شهرداری را نیز به شرح جدول ذیل عنوان نمود:

ردیف

نام پروژه

محل تأمین اعتبار

سال شروع

سال خاتمه

اعتبار (میلیون ریال)

۱

جدولگذاری در سطح شهر و ورودی شرقی شهر

منابع داخلی

۱۴۰۱

۱۴۰۲

۵۰۰۰

۲

آسفالت شهرک کارگاهی (در حال تیغه‌زنی و آماده‌سازی)

منابع داخلی

۱۴۰۱

۱۴۰۱

۱۶۸۰۰

۳

آسفالت بخشی از خیابان شاهو (بام پاوه)

منابع داخلی

۱۴۰۱

۱۴۰۲

۱۰۰۰۰

مجموع اعتبارات

۳۱۸۰۰

 

مهندس مرادی در مورد پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی تصریح نمود: قسمتی از اعتبارات آسفالت خیابان شاهو (بام پاوه) توسط جناب آقای دکتر لهونی نماینده محترم پاوه و اورامانات تأمین شده است که فرصت را غنیمت شمرده و مراتب امتنان خود را از ایشان اعلام می‌داریم.

شهردار پاوه با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای شهرداری از قبیل معبر جدیدالاحداث ارتباطی خیابان‌های امام شافعی و تکیه که می‌تواند در کاهش بار ترافیکی معابر اصلی شهر مؤثر واقع شود   و نیز پوشش جداول سطح شهر در راستای تعریض و تسهیل تردد شهروندان، گفت: سعی ما بر این است که این پروژه‌ها در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسند.

مهندس مرادی در پایان گفت: ما وظیفه خود را به انجام رسانده‌ایم، اما از آنجا که پروژه‌های مذکور پروژه‌هایی زیرساختی و از جمله مطالبات دیرین شهروندان بوده‌اند، موجبات رضایتمندی آنها را فراهم نمود و این رضایت مردم بزرگ‌ترین پاداش برای ما است چرا که رضایت باریتعالی را به همراه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*