۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
فراخوان  مناقصه عمومی یک مرحله ای

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای

شهرداری پاوه در اجرای بند ۱ صورتجلسه شماره ۳۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ شورای اسلامی شهر پاوه و با استناد به ماده ۵ آئین نامه مالی شهرداری در نظر دارد مناقصه عمومی انجام  امورات مربوط به خدمات شهری شامل رفت و روب و تنظیف و جمع آوری زباله در محدوده قانونی شهر پاوه به شماره ۲۰۵ و […]

شهرداری پاوه در اجرای بند ۱ صورتجلسه شماره ۳۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ شورای اسلامی شهر پاوه و با استناد به ماده ۵ آئین نامه مالی شهرداری در نظر دارد مناقصه عمومی انجام  امورات مربوط به خدمات شهری شامل رفت و روب و تنظیف و جمع آوری زباله در محدوده قانونی شهر پاوه به شماره ۲۰۵ و به شماره سیستمی ۲۰۰۱۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۹  را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد )  با شرایط و شرح جدول ذیل برگزار نماید . کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .

ردیف

موضوع مناقصه عمومی

مبلغ پایه مناقصه عمومی ( ریال )

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه عمومی ( ریال)

۱

انجام امورات مربوط به خدمات شهری شامل رفت و روب و تنظیف و جمع آوری زباله در محدوده قانونی به شرح ذیل :

رفت و روب و جمع آوری زباله های کلیه معابر و کوچه ها و خیابانهای شهر و سایر مکان های اعلامی ، تنظیف و شستشوی معابر ، خیابانها ،  میادین ،  جداول و سطل های زباله ، برف روبی و نمک پاشی معابر ، لایروبی و رفع آب گرفتگی جداول و کانال ها ، زنده گیری و جمع آوری سگ های ولگرد ،  احشام و حیوانات اهلی ، جمع آوری نخاله های کنار جداول و ساختمانها  ، پاک کردن آگهی های تبلیغاتی ،  جمع آوری خودروهای اسقاطی پارک شده در کنار خیابان ها و انتقال به پارکینگ ،  اجرای برنامه های مدیریت بحران ، رنگ آمیزی جداول ، رفع سد معبر  پیاده روها و خیابان های کل سطح شهر ، جمع آوری و ساماندهی دست فروشان ، جلوگیری از هر گونه حفاری غیر مجاز در سطح شهر و اعلام گزارشات مربوطه ، توزیع انواع فیش ها ی مربوط به عوارضات مختلف سطح شهر و تراکت های اعلامی و نصب بنر و پلاکارد و انواع پرچم و انواع ریسه پرچمی و الوان و برقی و سایر موارد پیش بینی نشده  .  

۱۰۱/۵۸۰/۳۷۲/۵۷۵

۵/۰۷۹/۰۱۸/۶۲۹

شرایط  :

  • تاریخ انتشار مناقصه در سامانه روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ می باشد .
  • مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه : ساعت ۱۰ روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ الی ساعت ۱۷ روز یک شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
  • مهلت زمانی ارائه پیشنهادها در سامانه : ساعت ۱۷ روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
  • زمان بازگشایی پاکت ها در سامانه : ساعت ۱۴ روز پنج شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
  • مدت انجام کار امورات مربوط به جدول فوق الذکر به مدت ۱۱ ( یازده ) ماه بوده و مسئولیت هر گونه افزایش دستمزد و حقوق و سایر موارد مرتبط با کارگران بر اساس قانون کار و همچنین افزایش حق بیمه و مالیات در مدت زمان قرارداد ( سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ ) برعهده برنده مناقصه بوده و کار فرما پاسخگو نمی باشد و همچنین شرکت کنندگان متعهد گردیدند قیمت پیشنهادی خود را با لحاظ تمام شرایط از جمله احتمال افزایش دستمزد کارگران تا پایان مدت قرارداد تعیین شده در سامانه ستاد اعلام و در این رابطه حق هر گونه اعتراض و ادعایی و مطالبه خسارت و قیمت را از خود سلب نمودند .
  • پرداخت بیمه و مالیات بر عهده برنده مناقصه بوده و مالیات بر ارزش افزوده برعهده کارفرما می باشد .
  • برنده مناقصه موظف در مدت است زمان انجام کار نسبت به تهیه و تدوین و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگران اقدام نماید .
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه برابر آئین نامه مالی شهرداری ها مندرج است .
  • برندگان اول و دوم ( در صورت اعلام ) مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .
  • شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد .
  • قیمت پیشنهادی در پاکت (( ج ))  بدون تکمیل شدن فرم آنالیز قیمت ،  مخدوش ، مشروط و دارای خط خوردگی و لاک گرفتگی باعث ابطال یا رد پیشنهاد می گردد .
  • شرکت هایی می توانند در این مناقصه شرکت نمایند که دارای گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی ، پشتیبانی و فنی مهندسی و گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی از انجمن صنفی شرکت های خدماتی ، پشتیبانی و فنی مهندسی و دارای صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به اسفند ۱۴۰۱  توسط موسسه حسابرسی مورد صلاحیت سازمان حسابرسی باشند .
  • اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری پاوه می باشد .
  • اطلاعات تماس شهرداری پاوه جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اسناد مناقصه و ارائه پاکت ها . آدرس : پاوه خیابان محمد غزالی تلفن : ۴۶۱۲۲۸۱۹- ۰۸۳ واحد خدمات شهری
  • اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : ۴۱۹۳۴ ۰۲۱
  • به کارگیری نیروی انسانی ، کارگر ، ناظر شرعی کشتارگاه و تأمین ملزومات پیش بینی نشده و تجهیزات و ماشین آلات بر عهده برنده مناقصه می باشد .
  • نسخ الکترونیکی اسناد با استفاده از امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مهر الکترونیکی شرکت ، امضاء و مهر شده و در سامانه بارگذاری گردد و صرفاً اسناد پاکت های پیشنهاد(ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش بوده و در جلسه بازگشایی پاکت های (ب) و (ج)، اسناد فیزیکی(کاغذی) و فاقد امضای الکترونیکی(دارای مهر گرم) مورد پذیرش نیست.
  • کلیه شرکت های واجد شرایطی که قصد شرکت در مناقصه عمومی فوق الذکر را دارند بایستی تا روز چهارشنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۱۲ اصل ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی سپرده شرکت در مناقصه را به واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه تحویل نمایند .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*