۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
آگهی تجدید مزایده

آگهی تجدید مزایده

شهرداری پاوه در اجرای بند ۲  صورتجلسه شماره ۳۳ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ شورای اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد  اموال اسقاطی خود را به شرح جدول و شرایط ذیل از طریق تجدید مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد تجدید مزایده ، با بهره […]

شهرداری پاوه در اجرای بند ۲  صورتجلسه شماره ۳۳ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ شورای اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد  اموال اسقاطی خود را به شرح جدول و شرایط ذیل از طریق تجدید مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد تجدید مزایده ، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  به آدرس www.setadiran.ir  و با شماره تجدید مزایده ۱۱۶۵ به صورت الکترونیکی به فروش رساند .

ردیف

موضوع تجدید مزایده عمومی

مقدار

واحد

مبلغ واحد پایه تجدید مزایده عمومی ( ریال )

مبلغ کل پایه تجدید مزایده عمومی ( ریال )

مبلغ سپرده شرکت در تجدید مزایده عمومی ( ریال)

شماره سیستمی تجدید مزایده  عمومی در سامانه ستاد

۱

انواع آهن آلات اسقاطی و کارخانه آسفالت مستهلک قدیمی

۲۰/۰۰۰

کیلوگرم

۹۰/۰۰۰

۱/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰

۹۰/۰۰۰/۰۰۰

۱۰۰۲۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۲

۲

انواع مصنوعات پلاستیکی اسقاطی

۲/۰۰۰

کیلوگرم

۶۵/۰۰۰

۱۳۰/۰۰۰/۰۰۰

۶/۵۰۰/۰۰۰

۱۰۰۲۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۱

زمان انتشار تجدید مزایده در سامانه : روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ساعت ۱۰

مهلت دریافت اسناد تجدید مزایده در سامانه : تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ساعت ۱۶ 

مهلت بازدید از اموال غیرمنقول مورد اشاره : تا روز  شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ساعت ۱۲ 

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت در سامانه : تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ساعت ۱۶

زمان بازگشایی : روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ساعت ۱۴  

زمان اعلام به برنده : روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ساعت ۱۴/۳۰

شرایط عمومی و توضیحات برگزاری  تجدید مزایده دستگاه اجرایی

 ضمناً رعایت موراد ذیل الزامی است .

  • برگزاری تجدید مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند تجدید مزایده شامل خرید و دریافت اسناد تجدید مزایده ( در صورت وجود هزینه مربوطه ) ، پرداخت تضمین شرکت در تجدید مزایده ( ودیعه ) ، ارسال پیشنهاد قیمت ، بازگشایی پاکات ، اعلام به برنده ، واریز وجه تجدید مزایده ، تحویل کالا و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران از این طریق امکان پذیر می باشد .
  • کلیه اطلاعات موارد فروش شامل مشخصات،شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه تجدید مزایده قابل مشاهده،بررسی و انتخاب بوده و پیشنهاد می گردد قبل از ارائه پیشنهاد از موضوع تجدید مزایده بازدید به عمل آورند .
  • علاقه مندان به شرکت در تجدید مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی ( توکن ) به شماره ذیل تماس ۴۱۹۳۴ ۰۲۱ ( مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ) حاصل نمایند .
  • اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استان ها ، در سایت سامانه ( setadiran.ir  ) بخش (( ثبت نام / پروفایل مزایده گر )) موجود است .
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد تجدید مزایده طبق مقررات و آئین نامه مالی شهرداری ها مندرج است .
  • برندگان اول یا دوم و سوم ( در صورت اعلام برابر مقررات ) تجدید مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد یا پرداخت وجه اموال مورد اشاره در مدت ۷ روز برابر ماده ۸ آئین نامه مالی شهرداری نشوند سپرده شرکت در تجدید مزایده آنان به نفع شهرداری پاوه ضبط خواهد شد .
  • شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد .
  • قیمت پیشنهادی بایستی به طور صریح و روشن بوده و مشروط نباشد در غیر اینصورت قیمت پیشنهادی ابطال می گردد و ملاک ارزیابی مزایده گران بر اساس قیمت پیشنهادی درج شده در سیستم یا سامانه ستاد می باشد .
  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در این تجدید مزایده شرکت نمایند   .
  • برنده تجدید مزایده موظف است مبلغی را به شرح جدول فوق الذکر قبل از ارائه پیشنهاد قیمت به عنوان سپرده شرکت در تجدید مزایده و همچنین ۱۰ درصد کل مبلغ پیشنهادی خود را به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی به حساب سپرده شهرداری پاوه به شماره ۳۱۰۰۰۰۳۲۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی قبل انعقاد قرارداد به امور مالی تحویل نماید .
  • برنده تجدید مزایده موظف است در مقابل فروش اموال مورد اشاره برابر ماده ۸ آئین نامه مالی شهرداری ها به مدت ۷ ( هفت ) روز وجه نقد را به حساب شهرداری پاوه واریز نماید . 
  • فروش اموال مورد اشاره مشمول ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده می گردد لذا پرداخت کلیه هزینه ها شامل مالیات ، عوارض شهرداری ،  مالیات بر ارزش افزوده ، باسکول نمودن اموال و غیره بر عهده برنده تجدید مزایده  می باشد.
  • جمعدار و امین اموال موظف است اموال اسقاطی مذکور را پس از باسکول نمودن در کارخانه آسفالت و پرداخت مبلغ تجدید مزایده و مالیات بر ارزش افزوده و سایر کلیه هزینه توسط برنده تجدید مزایده ، به برنده تجدید مزایده تحویل نماید .
  • کلیه متقاضیانی که قصد شرکت در تجدید مزایده عمومی فوق الذکر را دارند بایستی تا روز چهارشنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ساعت ۱۲  اصل ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی سپرده شرکت در تجدید مزایده را علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد  آن را به واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه تحویل نمایند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*