۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
تجلیل از کارگران نمونه شهرداری پاوه به مناسبت هفته کار و کارگر

تجلیل از کارگران نمونه شهرداری پاوه به مناسبت هفته کار و کارگر

صبح امروز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه طی مراسمی در محل سالن جلسات شهرداری پاوه از کارگران نمونه شهرداری به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل به عمل آوردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در ابتدای مراسم مهندس مرادی شهردار پاوه ضمن خیر مقدم و تبریک هفته کارگر به کارگران تلاشگر، به […]

صبح امروز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه طی مراسمی در محل سالن جلسات شهرداری پاوه از کارگران نمونه شهرداری به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در ابتدای مراسم مهندس مرادی شهردار پاوه ضمن خیر مقدم و تبریک هفته کارگر به کارگران تلاشگر، به بیان شأن و منزلت والای جایگاه کارگر در دین مبین اسلام و جامعه پرداخت و گفت: کارگران نماد کسب روزی حلال و موتور متحرکه چرخه امور جامعه در کلیه بخش‌ها هستند و در پیشبرد کلیه امور می‌توان نشانی از زحمات شبانه‌روزی آن عزیزان را مشاهده کرد.

شهردار پاوه در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: شما عزیزان در زمان‌هایی که بقیه مردم در حال استراحت و در کنار خانواده خود هستند، در حال کار و فعالیت در راستای رفاه حال ما شهروندان هستید؛ لذا به نوبه خود صمیمانه و به نمایندگی از سایر شهروندان از تلا‌ش‌های شما بزرگواران تقدیر و تشکر می‌نمایم.

سپس سید آزاد حسینی رئیس شورای اسلامی شهر پاوه به نمایندگی از سایر اعضای شورای اسلامی شهر طی سخنانی ضمن تبریک هفته کارگر و قدردانی از زحمات آنها و بیان این مطلب که پیشرفت و پیشبرد تمام امور مرهون زحمات قشر زحمت‌کش کارگر است به بیان فلسفه نامگذاری این ایام به نام کارگر پرداخت و عنوان کرد: در این روز علاوه بر انجام تقدیر و تشکر باید پای صحبت‌ها و درد دل‌های این عزیزان نشست و تا جای ممکن در راستای برطرف نمودن آنها تلاش کرد.

در ادامه مراسم، کارگران گرانقدر نیز به بیان دغدغه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر از کارگران نمونه شهرداری تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*