۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پاوه با امام جمعه محترم پاوه

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پاوه با امام جمعه محترم پاوه

به مناسبت روز شوراها اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پاوه با حضور در منزل امام جمعه محترم پاوه با حاج ماموستا ملا قادر قادری دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در این دیدار، حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه ضمن تبریک روز شوراها و خدا قوت و […]

به مناسبت روز شوراها اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پاوه با حضور در منزل امام جمعه محترم پاوه با حاج ماموستا ملا قادر قادری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ در این دیدار، حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه ضمن تبریک روز شوراها و خدا قوت و تقدیر از خدمات صورت گرفته، هم‌افزایی و همسویی این دوره از شورا با وجود اختلاف سلیقه در برخی زمینه‌ها را شاخصه آن در میان افکار عمومی عنوان و افزودند: این شاخصه که به دلیل ترجیح منافع جمعی بر منافع شخصی شکل گرفته است، باعث تسهیل در انجام امور و خدمات‌رسانی به مردم شده است.

امام جمعه محترم پاوه در ادامه به بیان برخی از دغدغه‌های خود در رابطه با شهر پاوه پرداختند و خواستار پیگیری تردد مرزی، حمایت از احداث جاده کمربندی و کنارگذر شهر، نظارت بر ساخت و ساز در سطح شهر شدند.

سپس آقای جهانبخش لطف‌الهی به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر به ایراد سخن پرداخت و ضمن اشاره به جایگاه حاج ماموستا در منطقه عنوان کرد: آرامش موجود را مدیون شما هستیم و کل اورامانات قدردان شما است.

ایشان ضمن تقدیر از زحمات همکاران خود در راستای خدمت به شهر و شهروندان، عنوان نمود: دغدغه‌های مطروحه توسط حاج ماموستا حتما به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهند گرفت.

در ادامه مهندس مرادی شهردار پاوه ضمن تقدیر از رهنمودها و حمایت‌های امام جمعه محترم پاوه که به مدد کارآمدی بیش از پیش مدیریت شهری آمده است، به جایگاه خاص مشورت و شورا در تعالیم اسلامی و قانون اساسی پرداخت و گفت: وجود نهاد شورا با کاهش بوروکراسی‌های اداری، باعث تسهیل و تسریع در انجام امور شهر و شهروندان توسط شهرداری‌ها شده است.

 

شهردار پاوه از هم‌افزایی و تعامل شورا با شهرداری تقدیر و به همسویی اعضای محترم شورای اسلامی شهر اشاره و افزود: نماد بارز این همسویی، تصویب طرح‌ها و لایحه‌ها با ۵ امضا می‌باشد.

مهندس مرادی در پایان به ارائه گزارش اهم اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف و همچنین برنامه‌های آتی پرداخت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*