شهرداری پاوه در اجرای بند ۱ صورتجلسه شماره ۳۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ شورای اسلامی شهر پاوه و با استناد به ماده ۵ آئین نامه مالی شهرداری در نظر دارد تجدید مناقصه عمومی انجام امورات مربوط به خدمات شهری شامل رفت و روب و تنظیف و جمع آوری زباله در محدوده قانونی شهر پاوه به شماره ۲۶۳۳ و به شماره سیستمی ۲۰۰۲۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۳ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) با شرایط و شرح جدول ذیل برگزار نماید . کلیه مراحل برگزاری تجدید مناقصه از دریافت اسناد تجدید مناقصه تا ارائه مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در تجدید مناقصه محقق سازند .
ردیف
|
موضوع تجدید مناقصه عمومی
|
مبلغ پایه تجدید مناقصه عمومی ( ریال )
|
مبلغ سپرده شرکت در تجدید مناقصه عمومی ( ریال)
|
۱
|
انجام امورات مربوط به خدمات شهری شامل رفت و روب و تنظیف و جمع آوری زباله در محدوده قانونی به شرح ذیل :
رفت و روب و جمع آوری زباله های کلیه معابر و کوچه ها و خیابانهای شهر و سایر مکان های اعلامی ، تنظیف و شستشوی معابر ، خیابانها ، میادین ، جداول و سطل های زباله ، برف روبی و نمک پاشی معابر ، لایروبی و رفع آب گرفتگی جداول و کانال ها ، زنده گیری و جمع آوری سگ های ولگرد ، احشام و حیوانات اهلی ، جمع آوری نخاله های کنار جداول و ساختمانها ، پاک کردن آگهی های تبلیغاتی ، جمع آوری خودروهای اسقاطی پارک شده در کنار خیابان ها و انتقال به پارکینگ ، اجرای برنامه های مدیریت بحران ، رنگ آمیزی جداول ، رفع سد معبر پیاده روها و خیابان های کل سطح شهر ، جمع آوری و ساماندهی دست فروشان ، جلوگیری از هر گونه حفاری غیر مجاز در سطح شهر و اعلام گزارشات مربوطه ، توزیع انواع فیش ها ی مربوط به عوارضات مختلف سطح شهر و تراکت های اعلامی و نصب بنر و پلاکارد و انواع پرچم و انواع ریسه پرچمی و الوان و برقی و سایر موارد پیش بینی نشده . |
۱۰۱/۵۸۰/۳۷۲/۵۷۵
|
۵/۰۷۹/۰۱۸/۶۲۹
|
شرایط :
- تاریخ انتشار تجدید مناقصه در سامانه روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ می باشد .
- مهلت زمانی دریافت اسناد تجدید مناقصه از سامانه : ساعت ۱۰ روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ الی ساعت ۱۷ روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
- مهلت زمانی ارائه پیشنهادها در سامانه : ساعت ۱۷ روز شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
- زمان بازگشایی پاکت ها در سامانه : ساعت ۱۰ روز یک شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
- مدت انجام کار امورات مربوط به جدول فوق الذکر به مدت ۱۱ ( یازده ) ماه بوده و مسئولیت هر گونه افزایش دستمزد و حقوق و سایر موارد مرتبط با کارگران بر اساس قانون کار و همچنین افزایش حق بیمه و مالیات در مدت زمان قرارداد ( سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ ) برعهده برنده تجدید مناقصه بوده و کار فرما پاسخگو نمی باشد و همچنین شرکت کنندگان متعهد گردیدند قیمت پیشنهادی خود را با لحاظ تمام شرایط از جمله احتمال افزایش دستمزد کارگران تا پایان مدت قرارداد تعیین شده در سامانه ستاد اعلام و در این رابطه حق هر گونه اعتراض و ادعایی و مطالبه خسارت و قیمت را از خود سلب نمودند .
- پرداخت بیمه و مالیات بر عهده برنده تجدید مناقصه بوده و مالیات بر ارزش افزوده برعهده کارفرما می باشد .
- برنده تجدید مناقصه موظف در مدت است زمان انجام کار نسبت به تهیه و تدوین و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگران اقدام نماید .
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد تجدید مناقصه برابر آئین نامه مالی شهرداری ها مندرج است .
- برندگان اول و دوم ( در صورت اعلام ) تجدید مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .
- شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد .
- قیمت پیشنهادی در پاکت (( ج )) بدون تکمیل شدن فرم آنالیز قیمت ، مخدوش ، مشروط و دارای خط خوردگی و لاک گرفتگی باعث ابطال یا رد پیشنهاد می گردد .
- شرکت هایی می توانند در این تجدید مناقصه شرکت نمایند که دارای گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی ، پشتیبانی و فنی مهندسی و گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی از انجمن صنفی شرکت های خدماتی ، پشتیبانی و فنی مهندسی و دارای صورت های مالی حسابرسی شده توسط موسسه حسابرسی مورد صلاحیت سازمان حسابرسی باشند .
- اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری پاوه می باشد .
- اطلاعات تماس شهرداری پاوه جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اسناد تجدید مناقصه و ارائه پاکت ها . آدرس : پاوه – خیابان محمد غزالی تلفن : ۴۶۱۲۲۸۱۹- ۰۸۳ واحد خدمات شهری
- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : ۴۱۹۳۴ – ۰۲۱
- به کارگیری نیروی انسانی ، کارگر ، غسال ، ناظر شرعی کشتارگاه و تأمین ملزومات پیش بینی نشده و تجهیزات و ماشین آلات بر عهده برنده تجدید مناقصه می باشد .
- نسخ الکترونیکی اسناد با استفاده از امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مهر الکترونیکی شرکت ، امضاء و مهر شده و در سامانه بارگذاری گردد و صرفاً اسناد پاکت های پیشنهاد(ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش بوده و در جلسه بازگشایی پاکت های (ب) و (ج)، اسناد فیزیکی(کاغذی) و فاقد امضای الکترونیکی(دارای مهر گرم) مورد پذیرش نیست.
- کلیه شرکت های واجد شرایطی که قصد شرکت در تجدید مناقصه عمومی فوق الذکر را دارند بایستی تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ساعت ۱۲ اصل ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی سپرده شرکت در تجدید مناقصه را به واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه تحویل نمایند.