۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
فراخوان  تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای

فراخوان تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای

شهرداری پاوه در اجرای بند ۱ صورتجلسه شماره ۳۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ شورای اسلامی شهر پاوه و با استناد به ماده ۵ آئین نامه مالی شهرداری در نظر دارد تجدید مناقصه عمومی انجام امورات مربوط به خدمات شهری شامل رفت و روب و تنظیف و جمع آوری زباله در محدوده قانونی شهر پاوه به شماره ۲۶۳۳ […]

شهرداری پاوه در اجرای بند ۱ صورتجلسه شماره ۳۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ شورای اسلامی شهر پاوه و با استناد به ماده ۵ آئین نامه مالی شهرداری در نظر دارد تجدید مناقصه عمومی انجام امورات مربوط به خدمات شهری شامل رفت و روب و تنظیف و جمع آوری زباله در محدوده قانونی شهر پاوه به شماره ۲۶۳۳ و به شماره سیستمی ۲۰۰۲۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۳ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد )  با شرایط و شرح جدول ذیل برگزار نماید . کلیه مراحل برگزاری تجدید مناقصه از دریافت اسناد تجدید مناقصه تا ارائه مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در تجدید مناقصه محقق سازند .

ردیف

موضوع تجدید مناقصه عمومی

مبلغ پایه تجدید مناقصه عمومی ( ریال )

مبلغ سپرده شرکت در تجدید مناقصه عمومی ( ریال)

۱

انجام امورات مربوط به خدمات شهری شامل رفت و روب و تنظیف و جمع آوری زباله در محدوده قانونی به شرح ذیل :

رفت و روب و جمع آوری زباله های کلیه معابر و کوچه ها و خیابانهای شهر و سایر مکان های اعلامی ، تنظیف و شستشوی معابر ، خیابانها ،  میادین ،  جداول و سطل های زباله ، برف روبی و نمک پاشی معابر ، لایروبی و رفع آب گرفتگی جداول و کانال ها ، زنده گیری و جمع آوری سگ های ولگرد ،  احشام و حیوانات اهلی ، جمع آوری نخاله های کنار جداول و ساختمانها  ، پاک کردن آگهی های تبلیغاتی ،  جمع آوری خودروهای اسقاطی پارک شده در کنار خیابان ها و انتقال به پارکینگ ،  اجرای برنامه های مدیریت بحران ، رنگ آمیزی جداول ، رفع سد معبر  پیاده روها و خیابان های کل سطح شهر ، جمع آوری و ساماندهی دست فروشان ، جلوگیری از هر گونه حفاری غیر مجاز در سطح شهر و اعلام گزارشات مربوطه ، توزیع انواع فیش ها ی مربوط به عوارضات مختلف سطح شهر و تراکت های اعلامی و نصب بنر و پلاکارد و انواع پرچم و انواع ریسه پرچمی و الوان و برقی و سایر موارد پیش بینی نشده  .  

۱۰۱/۵۸۰/۳۷۲/۵۷۵

۵/۰۷۹/۰۱۸/۶۲۹

شرایط  :

  • تاریخ انتشار تجدید مناقصه در سامانه روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ می باشد .
  • مهلت زمانی دریافت اسناد تجدید مناقصه از سامانه : ساعت ۱۰ روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ الی ساعت ۱۷ روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
  • مهلت زمانی ارائه پیشنهادها در سامانه : ساعت ۱۷ روز شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
  • زمان بازگشایی پاکت ها در سامانه : ساعت ۱۰ روز یک شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
  • مدت انجام کار امورات مربوط به جدول فوق الذکر به مدت ۱۱ ( یازده ) ماه بوده و مسئولیت هر گونه افزایش دستمزد و حقوق و سایر موارد مرتبط با کارگران بر اساس قانون کار و همچنین افزایش حق بیمه و مالیات در مدت زمان قرارداد ( سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ ) برعهده برنده تجدید مناقصه بوده و کار فرما پاسخگو نمی باشد و همچنین شرکت کنندگان متعهد گردیدند قیمت پیشنهادی خود را با لحاظ تمام شرایط از جمله احتمال افزایش دستمزد کارگران تا پایان مدت قرارداد تعیین شده در سامانه ستاد اعلام و در این رابطه حق هر گونه اعتراض و ادعایی و مطالبه خسارت و قیمت را از خود سلب نمودند .
  • پرداخت بیمه و مالیات بر عهده برنده تجدید مناقصه بوده و مالیات بر ارزش افزوده برعهده کارفرما می باشد .
  • برنده تجدید مناقصه موظف در مدت است زمان انجام کار نسبت به تهیه و تدوین و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگران اقدام نماید .
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد تجدید مناقصه برابر آئین نامه مالی شهرداری ها مندرج است .
  • برندگان اول و دوم ( در صورت اعلام ) تجدید مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد .
  • شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد .
  • قیمت پیشنهادی در پاکت (( ج ))  بدون تکمیل شدن فرم آنالیز قیمت ،  مخدوش ، مشروط و دارای خط خوردگی و لاک گرفتگی باعث ابطال یا رد پیشنهاد می گردد .
  • شرکت هایی می توانند در این تجدید مناقصه شرکت نمایند که دارای گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی ، پشتیبانی و فنی مهندسی و گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی از انجمن صنفی شرکت های خدماتی ، پشتیبانی و فنی مهندسی و دارای صورت های مالی حسابرسی شده توسط موسسه حسابرسی مورد صلاحیت سازمان حسابرسی باشند .
  • اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری پاوه می باشد .
  • اطلاعات تماس شهرداری پاوه جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اسناد تجدید مناقصه و ارائه پاکت ها . آدرس : پاوه خیابان محمد غزالی تلفن : ۴۶۱۲۲۸۱۹- ۰۸۳ واحد خدمات شهری
  • اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : ۴۱۹۳۴ ۰۲۱
  • به کارگیری نیروی انسانی ، کارگر ، غسال ، ناظر شرعی کشتارگاه و تأمین ملزومات پیش بینی نشده و تجهیزات و ماشین آلات بر عهده برنده تجدید مناقصه می باشد .
  • نسخ الکترونیکی اسناد با استفاده از امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مهر الکترونیکی شرکت ، امضاء و مهر شده و در سامانه بارگذاری گردد و صرفاً اسناد پاکت های پیشنهاد(ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش بوده و در جلسه بازگشایی پاکت های (ب) و (ج)، اسناد فیزیکی(کاغذی) و فاقد امضای الکترونیکی(دارای مهر گرم) مورد پذیرش نیست.
  • کلیه شرکت های واجد شرایطی که قصد شرکت در تجدید مناقصه عمومی فوق الذکر را دارند بایستی تا روز شنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ساعت ۱۲ اصل ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی سپرده شرکت در تجدید مناقصه را به واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه تحویل نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*