۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
آگهی تجدید مزایده

آگهی تجدید مزایده

شهرداری پاوه در اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد اجاره اموال غیر منقول خود  به شرح جدول و شرایط ذیل را از طریق تجدید مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد تجدید مزایده ، با بهره گیری از سامانه تدارکات […]

شهرداری پاوه در اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر پاوه و  با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداری ها در نظر دارد اجاره اموال غیر منقول خود  به شرح جدول و شرایط ذیل را از طریق تجدید مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد تجدید مزایده ، با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت  به آدرس www.setadiran.ir  و با شماره تجدید مزایده ۳۶۰۲ به صورت الکترونیکی واگذار نماید.

ردیف

موضوع تجدید مزایده عمومی

مبلغ پایه تجدید مزایده عمومی ( ریال )

مبلغ سپرده شرکت در تجدید مزایده عمومی ( ریال)

شماره سیستمی تجدید مزایده  عمومی

۱

اجاره عرصه پارکینگ در میدان مولوی

۱/۴۴۰/۰۰۰/۰۰۰

۷۲/۰۰۰/۰۰۰

۵۰۰۲۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۷

۲

اجاره عرصه و اعیان ۲۳ استندهای تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر پاوه و ۳ تابلو تبلیغاتی بر روی پل عابر پیاده رو در بلوار جانبازان

۱/۳۲۰/۰۰۰/۰۰۰

۶۶/۰۰۰/۰۰۰

۵۰۰۲۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۸

۳

اجاره عرصه و اعیان مغازه طبقه همکف در خیابان پرستار

۱۰۸/۰۰۰/۰۰۰

۵/۴۰۰/۰۰۰

۵۰۰۲۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۹

زمان انتشار تجدید مزایده در سامانه: روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ساعت ۱۰

مهلت دریافت اسناد تجدید مزایده در سامانه: تا روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ساعت ۱۶ 

مهلت بازدید از اموال غیرمنقول مورد اشاره: تا روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ساعت ۱۲ 

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت در سامانه: تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ ساعت ۱۶

زمان بازگشایی در سامانه: روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ساعت ۱۵  

زمان اعلام به برنده در سامانه: روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ساعت ۱۵/۳۰ 

شرایط عمومی و توضیحات برگزاری تجدید مزایده دستگاه اجرایی

 ضمناً رعایت موراد ذیل الزامی است .

  • برگزاری تجدید مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند تجدید مزایده شامل خرید و دریافت اسناد تجدید مزایده (در صورت وجود هزینه مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در تجدید مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد.
  • کلیه اطلاعات موارد اجاره شامل مشخصات، شرایط و نحوه اجاره در برد اعلان عمومی سامانه، قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.
  • علاقه مندان به شرکت در تجدید مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی ( توکن ) به شماره ذیل تماس ۴۱۹۳۴ ۰۲۱ (مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه) حاصل نمایند.
  • اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استان ها، در سایت سامانه ( setadiran.ir  ) بخش (( ثبت نام / پروفایل مزایده گر )) موجود است.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه به معامله در اسناد تجدید مزایده طبق مقررات و آئین نامه مالی شهرداری ها مندرج است.
  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در این تجدید مزایده شرکت نمایند.
  • شرکت کنندگان موظف هستند قبل از ارائه قیمت پیشنهادی در سامانه ستاد، مبالغی را به شرح جدول فوق الذکر به عنوان سپرده شرکت در تجدید مزایده به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی به حساب سپرده شهرداری پاوه به شماره ۳۱۰۰۰۰۳۲۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی واریز نمایند.
  • برندگان اول و دوم (در صورت اعلام) تجدید مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.
  • شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد.
  • قیمت پیشنهادی بایستی به طور صریح و روشن بوده و مشروط نباشد در غیر اینصورت قیمت پیشنهادی ابطال و ملاک ارزیابی مزایده گران بر اساس قیمت پیشنهادی درج شده در سیستم یا سامانه ستاد می باشد.
  • برنده تجدید مزایده موظف است مبلغی را معادل ۱ سال (۱۲ ماه) اجاره بهاء پیشنهادی به عنوان حسن انجام تعهدات  به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی به حساب سپرده شهرداری به شماره ۳۱۰۰۰۰۳۲۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی و همچنین یک فقره چک صیاد سفید بابت تخلیه  قبل از قرارداد به امور مالی تحویل نماید.
  • برنده تجدید مزایده موظف است نسبت به پرداخت اجاره بهاء اموال غیرمنقول مورد اشاره به صورت ماهیانه اقدام لازم را به عمل آرود. 
  • مدت زمان اجاره اموال غیرمنقول به شرح جدول فوق الذکر به مدت ۱۲ (دوازده) ماه یا ۱ (یک) سال شمسی می باشد.
  • پرداخت کلیه هزینه های کلی و اساسی و جزیی شامل بیمه، مالیات، عوارض، مالیات بر ارزش افزوده، انشعاب و قبوض مصرفی (آب، برق، گاز و تلفن)، به کارگیری نیروی انسانی، ملزومات و سایر مواردپیش بینی نشده بر عهده برنده تجدید مزایده می باشد.
  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد شرکت در تجدید مزایده عمومی  فوق الذکر را دارند بایستی تا روز شنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ ساعت ۱۲  اصل سپرده شرکت در تجدید مزایده را علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد  آن را به واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه تحویل نمایند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*