۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت هفته قوه قضائیه

مهندس مرادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه طی پیامی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از خدمات ارزنده دست اندرکاران پر تلاش امر قضا در شهر پاوه قدردانی نمودند. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، متن پیام به شرح زیر است:   بسمه‌تعالی کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، […]

مهندس مرادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه طی پیامی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از خدمات ارزنده دست اندرکاران پر تلاش امر قضا در شهر پاوه قدردانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، متن پیام به شرح زیر است:

 

بسمه‌تعالی

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که حضرت باریتعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر.

هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه کشور اسلامیمان و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهید باوفایش.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در  قوه قضائیه و دست اندرکاران امر قضا در شهر پاوه، تبریک عرض نموده و از تلاشها و خدمات شایسته شما بزرگواران در برقراری عدل و قسط تقدیر وتشکر مینماییم و موفقیت و تأییدات الهی در این مسیر را برای شما عزیزان آرزومندیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*