۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
عملیات اجرایی اصلاح هندسی تقاطع ورودی غربی دوریسان و سرباور به انجام رسید

عملیات اجرایی اصلاح هندسی تقاطع ورودی غربی دوریسان و سرباور به انجام رسید

شهردار پاوه از به انجام رسیدن عملیات اجرایی اصلاح هندسی تقاطع ورودی غربی دوریسان و سرباور خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه در این خصوص گفت: با توجه به ساختار نامناسب هندسی تقاطع ورودی غربی دوریسان و سرباور و در نتیجه حادثه‌خیز بودن مکان مذکور، جهت ارتقای سطح ایمنی […]

شهردار پاوه از به انجام رسیدن عملیات اجرایی اصلاح هندسی تقاطع ورودی غربی دوریسان و سرباور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه در این خصوص گفت: با توجه به ساختار نامناسب هندسی تقاطع ورودی غربی دوریسان و سرباور و در نتیجه حادثه‌خیز بودن مکان مذکور، جهت ارتقای سطح ایمنی و تسهیل تردد شهروندان، اصلاح هندسی آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار پاوه در ادامه افزود: عملیات اجرایی آن تا کنون که شامل خاک‌برداری و تعریض، احداث دیوار در مقاطع مورد نیاز، اصلاح تأسیسات گاز و مخابرات و آب و فاضلاب و برق، احداث کانال سرپوشیده دفع آبهای سطحی، بازسازی پیاده‌رو و آسفالت محل بوده است از محل اعتبارات داخلی شهرداری به انجام رسیده است.

وی در پایان از همکاری ارزنده ادارات آموزش و پرورش، برق، آب و فاضلاب، گاز و مخابرات حین انجام پروژه مذکور و نیز همکاری و همراهی شهروندان و اهالی محل که متحمل زحمت‌های فراوان طی انجام عملیات مربوط به پروژه شدند سپاسگزاری نمود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*