۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
تجهیز شهرداری پاوه به دستگاهی ضروری و مورد نیاز شهر و شهرداری

تجهیز شهرداری پاوه به دستگاهی ضروری و مورد نیاز شهر و شهرداری

شهردار پاوه از تجهیز شهرداری به یک دستگاه تانکر لجن‌کش ساکشن با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه ضمن اعلام خبر فوق، عنوان کرد: علی‌رغم کاربرد دستگاه مذکور در زمینه‌های مختلف، چنین دستگاهی در پاوه وجود نداشت […]

شهردار پاوه از تجهیز شهرداری به یک دستگاه تانکر لجن‌کش ساکشن با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ مهندس مرادی شهردار پاوه ضمن اعلام خبر فوق، عنوان کرد: علی‌رغم کاربرد دستگاه مذکور در زمینه‌های مختلف، چنین دستگاهی در پاوه وجود نداشت و هم شهرداری و هم شهروندان در مواقع مورد نیاز مجبور به اجاره آن از بخش خصوصی در شهر کرمانشاه با صرف هزینه بسیار می‌شدند.

مهندس مرادی ادامه داد: دستگاه مذکور کاربردهای فراوانی دارد که عمده‌ترین آنها برای شهرداری، تخلیه سپتیک کشتارگاه است که هر سه ماه یکبار جهت انجام آن مجبور به اجاره دستگاه مذکور از بخش خصوصی در کرمانشاه به صورت میانگین با صرف هزینه ۳۵ میلیون تومان بودیم.

شهردار پاوه افزود: از دیگر کاربردهای تانکر لجن‌کش ساکشن، رفع آبگرفتگی ساختمانها به هنگام سیلابهای بهاره و پاییزه و تخلیه چاه‌های فاضلاب خانگی است که در حال حاضر بخشی از فاضلاب شهرها و روستاهای شهرستان به دلیل توپوگرافی خاص منطقه امکان اتصال به شبکه جمع‌آوری را نداشته و از طریق چاه‌های جذبی دفع می‌شود که هر چند ماه یکبار نیاز به تخلیه دارد و مردم جهت تخلیه چاه اقدام به اجاره دستگاه از شهرهای دور و نزدیک می‌نمایند (که اکنون آسان‌تر و با صرف هزینه کمتر می‌توانند آن را از شهرداری اجاره نمایند).

وی تصریح نمود: با عنایت به مراتب فوق و در راستای صرفه و صلاح شهر و شهرداری، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تصمیم به خرید دستگاه تانکر لجن‌کش ساکشن قابل نصب بر روی شاسی نیمه‌سنگین گرفت و اکنون این دستگاه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری خریداری و بر روی یکی از خودروهای نیمه‌سنگین شهرداری نصب شده است که علاوه بر رفع نیازهای شهرداری، می‌تواند از محل اجاره آن به یک منبع درآمد جهت شهرداری تبدیل شود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*