۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، مهندس مرادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در پیامی ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، از زحمات  ارزشمند فعالان این عرصه تقدیر و تشکر به عمل آوردند. متن پیام به شرح ذیل می‌باشد: بسمه‌تعالی «ن والقلم و ما یسطرون» هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید عرصه خبر […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه، مهندس مرادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در پیامی ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، از زحمات  ارزشمند فعالان این عرصه تقدیر و تشکر به عمل آوردند. متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه‌تعالی

«ن والقلم و ما یسطرون»

هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید عرصه خبر «محمود صارمی» به پاسداشت زحمات تلاشگران عرصه نشر و بیان حقایق درچارچوب خبر به نام «روز خبرنگار» مزین گشته است؛ تلاشگرانی که می‌کوشند در مسیر آگاهی‌بخشی قلم بزنند.

خرسندیم که بدین مناسبت توفیقی حاصل شد تا هفدهم مرداد” روزخبرنگار” را خدمت تمامی فعالان عرصه خبر علی‌الخصوص خبرنگاران پاوه که شغل، قلم و هنرشان را در راه ساختن شهری بهتر و شهروندانی آگاه‌تر به کار می‌گیرند تبریک عرض نماییم و بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های ارزشمند آنها در این مسیر ابراز نماییم.

امید است با استعانت از خداوند متعال، در کلیه شئون زندگی، خاصتاً در انجام رسالت حرفه‌ای خود موفق و مؤید باشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*