۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » صورتجلسه
آگهی مزایده

آگهی مزایده

شهرداری پاوه در اجرای بند ۶ صورتجلسه شماره ۶۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ شورای اسلامی شهر پاوه و با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداریها نسبت به فروش یک دستگاه غلتک اتو آسفالت مدل ۲۰۰۹ میلادی به شماره شاسی ۵۳۶ و شماره موتور LFHW0032V به شرح جدول و مشخصات ذیل از طریق مزایده عمومی و […]

شهرداری پاوه در اجرای بند ۶ صورتجلسه شماره ۶۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ شورای اسلامی شهر پاوه و با استناد به ماده ۱۳ آئین نامه مالی شهرداریها نسبت به فروش یک دستگاه غلتک اتو آسفالت مدل ۲۰۰۹ میلادی به شماره شاسی ۵۳۶ و شماره موتور LFHW0032V به شرح جدول و مشخصات ذیل از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده ، با بهره گیری از سامانه ستاد الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir به صورت الکترونیکی به فروش رساند.

ردیف

موضوع مزایده عمومی

تیپ

مدل

رنگ

شماره پلاک

مبلغ پایه مزایده عمومی (ریال)

مبلغ سپرده شرکت در مزایده (ریال)

شماره سیستمی مزایده عمومی در سامانه ستاد

۱

فروش غلتک اتو آسفالت

HS78

۲۰۰۹میلادی

زرد

فاقد پلاک

۱۶/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰

۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰

۱۰۰۲۰۰۵۲۳۹۰۰۰۰۰۴

زمان انتشار مزایده در سامانه :روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ساعت ۱۰

مهلت دریافت اسناد مزایده در سامانه :تاروز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ساعت ۱۵

مهلت بازدید از خودرو مورد اشاره: تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ ساعت ۱۳

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت در سامانه : تا روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۴ ساعت ۱۵

زمان بازگشایی : روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۰

زمان اعلام برنده : روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۰/۳۰

شرایط عمومی و توضیحات برگزاری مزایده دستگاه اجرایی

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است.

  • برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرایند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (درصورت وجود هزینه مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه) ، ارسال پیشنهاد قیمت ، بازگشایی پاکات ، اعلام به برنده ، واریز وجه مزایده ، تحویل کالا و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد.
  • کلیه اطلاعات موارد فروش شامل مشخصات ، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده ، بررسی و انتخاب بوده و پیشنهاد می گردد در مزایده قبل از ارائه پیشنهاد از خودرو مورد اشاره بازدید به عمل آورند.
  • علاقمندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) به شماره ۴۱۹۳۴-۰۲۱ (مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ) تماس حاصل نمایند.
  • اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استان ها ، در سایت سامانه setadiran.ir بخش ((ثبت نام /پروفایل مزایده گر )) موجود است.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه به معامله در اسناد مزایده طبق مقررات و آیین نامه مالی شهرداری مندرج است.
  • برندگان اول یا دوم و سوم (در صورت اعلام برابر مقررات ) مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد یا پرداخت وجه خودرو در مدت ۷ روز برابر ماده ۸ آیین نامه مالی شهرداری نشوند سپرده شرکت در مزایده آنان به نفع شهرداری پاوه ضبط خواهد شد.
  • شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می باشد.
  • قیمت پیشنهادی بایستی صریح و روشن بوده و مشروط و پایین تر از قیمت پایه نباشد در غیر اینصورت قیمت پیشنهادی ابطال می گردد.
  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در این مزایده شرکت نمایند.
  • برنده مزایده موظف است مبالغی را به شرح جدول فوق الذکر قبل از ارائه پیشنهاد قیمت به عنوان سپرده شرکت در مزایده و همچنین ۱۰ درصد کل مبلغ پیشنهادی خود را به عنوان تضمین حسن انجام تعهدات به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی به حساب سپرده شهرداری پاوه به شماره ۳۱۰۰۰۰۳۲۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی قبل از انعقاد قرارداد به امور مالی تحویل نماید.
  • برنده مزایده موظف است در مقابل فروش خودرو برابر ماده ۸ آئین نامه مالی شهرداری ها به مدت ۷ (هفت) روز وجه نقد خودرو را به حساب شهرداری پاوه واریز نماید .
  • فروش خودرو مشمول ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده می گردد لذا پرداخت کلیه هزینه ها اعم از مالیات ، عوارض شهرداری ، مالیات بر ارزش افزوده ، نقل و انتقال در شهرداری و دفترخانه ، سند نویسی در دفترخانه و خلافی خودرو و غیره بر عهده برنده مزایده می باشد.
  • سپرده شرکت در مزایده زمانی به برنده مزایده مسترد می گردد که علاوه بر رعایت مفاد بندهای ۶ و ۱۱ و  ۱۲ این آگهی ، از تاریخ تحویل خودرو پس از انجام مراحل قانونی به مدت  ۳۰ روز نسبت به تعویض پلاک خودرو اقدام در غیر اینصورت سپرده شرکت در مزایده ضبط می گردد.
  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد شرکت در مزایده عمومی فوق الذکر را دارند بایستی تا روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۴ساعت ۱۲ اصل ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی شرکت در مزایده را علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد آن را به واحد امور قراردادهای شهرداری پاوه تحویل نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*